Jika anda tida mampu mengembiraan orang yang anda sayangi, Janganlah pula menambah dukanya.
0

taklimat FTFC ??

medan...medan...medan...medan..medan...
medan...medan...medan..medan...medan...medan... (dengan nada cam lagu patriotik)
Dengan tibe2 perkataan ni keluar dari mulut aku da di ikuti oleh **** (nama dirahsiakan) lepas kuar dari bilek meeting..
pelik kan tp benar..
sume ni disebabkan oleh Taklimat FTFC.

(Dari kiri Suffian,Azizi,Jahwi dan aku)

Mase kol 10 pagi tadi ade lak taklimat FTCF.
mase dalam taklimat 2 ade r pengerusi kate yg skrg ni FTFC tgh mengumpul dana2 luar untuk disalurkan kepada FTFC untuk Projek Lawatan ke Medan,Indonesia.
Aku pon pew lak hepy la kn coz pengerusi kate sume ditanggung oleh FTFC.
tp disebalik hepy aku cam ader gak cuak..
maklum r tempat org..
xpenah g lak 2..
tapi pape pon aku harap projek FTFC kali ni sukses coz projek yg mesra ahli..haha



*FTFC = FAMA TRG FUTSAL CLUB

0 comments:

Post a Comment